top of page
Search
  • Writer's pictureChild of Christmas

Christmas Movie list

Čo by to boli Vianoce bez vianočných filmov? Asi ako Vianoce bez stromčeka. Či už sú to rozprávky, komédie, romantické filmy... sú skrátka neoddeliteľnou súčasťou Vianoc.



Preto vám chcem dnes ukázať niekoľko filmov, bez ktorých si ja Vianoce predstaviť skrátka nedokážem. Niektoré nie sú doslova vianočné ale sú nejakým spôsobom spojené so zimou, preto som sa to rozhodla spojiť do jedného článku. Niektoré sú novšie, niektoré niekoľko násobne staršie než ja. Všetky sa ale určite oplatí pozrieť. Teda ak máte na to dostatok času xD


1. Vianočná koleda

2. Polárny express

3. Grinch

4. Casper a strašidelné Vianoce

5. Popoluška na snowboarde

6. Elf

7. Sám doma

8. Láska nebeská

9. Ľadové kráľovstvo

10. Ako Grinch ukradol Vianoce

11. Charlie a továreň na čokoládu

12. Sám doma: stratený v New Yorku

13. Arthur zachráni Vianoce

14. Rudolf na ostrove hračiek

15. Last Christmas

16. Ako byť single

17. Tři oříšky pro popelku

18. Legendárna partia

19. Kráska a zviera

20. Snehová kráľovná

21. Barbie a kúzelné Vianoce

22. Kučeravá Sue

23. Popoluška



Som si istá, že väčšinu týchto filmov ste už videli alebo ste o nich počuli. Ak nie, dúfam že som vás aspoň trochu inšpirovala, čo si dnes večer pustiť k teplému čajíku alebo horúcej čokoláde.




21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page