top of page
Search
  • Writer's pictureChild of Christmas

Autumn movie list

Myslím, že ak ste čítali posledné dva články, už ste pochopili, že jeseň zbožňujem. Ako som už hovorila, je to čas, kedy sú dni kratšie, noci chladnejšie a nie vždy sa každému chce tráviť čas vonku. Veľa ľudí cez jeseň a zimu často trošku zlenivie, čo nemusí byť hneď na škodu. Sem tam si oddýchnuť je určite dobré a veľa ľudí si predstavuje taký ten pekný jesenný večer práve pri nejakom filme, či pri knihe. No a dnes sa pozrieme práve na tie filmy a nabudúce na knihy.




Veľa filmov je práve Halloweenskych (aj keď Halloween už bol ale whatever), niektoré sa ani neodohrávajú na jeseň, no mne tú jeseň niečím skrátka pripomínajú, či už atmosférou alebo rôznymi fantasy prvkami.


1. Kronika rodu Spiderwickov (pre mňa úplná topka ❤)

2. Vianoce Jacka Skallingtona

3. Kúzelná opatrovateľka McPhee (2 časti)

4. V tom dome straší

5. Halloweentown (3 časti)

6. Lovecká sezóna

7. Sestry čarodejnice (2 časti)

8. Za plotom

9. Mŕtva nevesta Tima Burtona

10. Arthur a Minimojovia (3 časti)

11. Norman a duchovia

12. Fantastický pán lišiak

13. Číslo 9

14. Kniha života (milujem Mexický deň mŕtvych)

15. Most do krajiny Terabithia

16. Škatuliaci

17. Zathura

18. Koralína a svet za tajnými dverami

20. Harry Potter (všetkých 8 častí sú samozrejmosť na jeseň 💕)

21. Rande s upírom

22. Casper (všetky možné časti)

23. Príšerky z podkrovia

24. Dedičstvo kráľa Artuša

25. Coco

26. Alica v krajine zázrakov

27. Bratz: pyžamová párty

28. Moja opatrovateľka upírka

29. Fantastické zvery a ich výskyt (2 časti)

30. Vládkyňa zla (2 časti)


Väčšinou sú to všetko rozprávky, veľká väčšina sú buď z dielne Tima Burtona alebo Disney, niektoré sú už postaršie, niektoré úplne nové, niektoré som videla sto krát, niektoré len pár krát, no všetky sú u mňa nejakým spôsobom spojené s jeseňou. A všeky sú mi veľmi blízke.





20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page